petramallfors.blogg.se

Invigning av Sommarlovet

Publicerad 2014-06-19 14:32:15 i ♡Allmänt♡,

Jag har inte haft internet på ett tag eftersom jag varit i Stockholm.
 
Första Fredagen av sommarlovet spenderades med att stå från ca. klockan 9 på morgonen till klockan 3 på eftermiddagen utanför hotellet som 5sos bodde på. Några som "sneaked in" i hotellet såg och pratade med Ashton så DET VAR RÄTT HOTELL. Jag ångrar dock att jag inte gick med dom, men what to do det kommer alltid vara saker som man ångrar helt enkelt.. Klockan 3 så började jag åka mot Friends Arena vilket tog ganska lång tid. När jag var utanför arenan så köpte jag min loved 5sos t-shirt som är sjukt mysig. Jag filmade och tog en del bilder med min mobil och min mobil dog ibörjan när 1D var på scenen så jag fick inte speciellt många bilder på dom. Efter konserten så kom jag hem vid 23:20 och då laddade jag in bilder in i min dator eftersom mitt minne var fullt.
 
Klockan 05:30 hade jag ställt klockan dagen efter, men min pappa vägrade att gå upp så jag fick sova i ungefär en halv timme till. Sen så gick jag upp, försökte övertyga min pappa om att det redan är många som köar för 5sos' signering i Södertälje, men ofc han lyssnade inte på mig och bara "det är ingen som köar så här tidigt" men jo det var det för jag känner fangirls bättre än han. Men han trodde inte på mig förens jag ungefär två timmar senare hittade en bild från köandet. Och då åkte vi dit med pendeltåg(som jag fick vänta på i 20 minuter och sen tog det typ 40 minuter att åka dit). Sen när jag kom dit så var det så klart inga fler som fick veta att dom skulle få Don't Stop EP:n signerad. Men iallafall så såg jag dom, vilket är något positivt, och dom spelade 3 låtar akustiskt och sen så signerade dom EP:n och träffade 300 fans. Jag tittade på hela tiden dom signerade och tänkte typ hela tiden "So close, but so far awaaaay..." . Fick även 2 Guitar pics (bild finns ovan). Jag fangirlade ändå eftersom det är det närmsta jag någonsin kommit mina faves (även om det var typ 10-15-20 meter ifrån(vet inte riktigt exakt).
 
Dagarna efter spenderades med att besöka några släktingar, gå på Abba museét, shoppa och åka upp i kaknästornet. Nu är jag hemma och njuter Inte över "värmen" ((ingen värme alls typ))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Ny blogg: http://nouw.com/petramallfors/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela