petramallfors.blogg.se

Brighton dag 3

Publicerad 2015-06-17 23:57:08 i ♡Språkresa Brighton 2015♡,

Idag hade vi shopping på morgonen vid churchill square och well jag shoppade en hel del, så jag börjar undra om jag kommer ens få plats ´med allt i en väska eller om jag ska köpa en kabinväska att sätta saker i, eftersom vi också ska till London för att shoppa näst-sista dagen vilket är 4e juli
Idag fick vi veta vilka personer vi kommer att ha lektioner med och vi hade även våra tre första lektioner.
 
När jag och dom som jag bor med skulle ta bussen hem vid ungefär klockan 5 på eftermiddagen, så kom aldrig bussen vi skulle med även om det egentligen skulle ha kommit 4-5 stycken bussar. Så det slutade med att vi gick till ett annat ställe och sen fick vi vänta där för det gick heller inte som den skulle där men till slut så kom bussen, men vi hade väntat i mer än en timme.
 
På kvällen hade vi sport aktiviteter med vi hann gå lite grann på Brighton Pier.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Ny blogg: http://nouw.com/petramallfors/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela