petramallfors.blogg.se

Brighton dag 7

Publicerad 2015-06-21 22:10:36 i ♡Språkresa Brighton 2015♡,

Igår hade vi ledigt hela dagen vilket var jätte skönt, jag och Wilma gick runt ganska mycket i shopping centret och gick på starbucks två gånger bc free wifi. På kvällen åkte vi till piren med Wilmas finska rumkompis Vilma och gick runt där lite, sen kom Hannes också. 
 
Idag har vi varit i London på sightseeing, det tog ungefär 2 timmar till London och 2 och en halv timme på vägen tillbacka. Det var inte så jätte intressant för mig på sightseeingen eftersom jag redan har sett det mesta förra året, så well.
Just nu väntar jag på att middagen ska bli klar, och jag är ganska hungrig.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: rememberthiis.blogg.se

Publicerad 2015-06-21 22:32:28

Fina bilder !!

Svar: Tack :)
♡Petra♡

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Ny blogg: http://nouw.com/petramallfors/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela