petramallfors.blogg.se

Checklista inför språkresan

Publicerad 2015-05-22 18:12:00 i ♡Språkresa Brighton 2015♡,

Idag har jag kollat runt lite för att se vad som kan vara bra att ha med sig på språkresan. Listan blev ganska lång och jag är inte helt säker på att jag har fått med allt, men jag tror iallafall det!
Min packlista:
T-shirt/linnen: ca. 6-7st
Jeans: 1st
Kjol:1
Shorts:2-3st
Jacka/kofta:3st
underkläder
Skor: 3st(ett par ballerinaskor,converse och gympaskor.)
Badkläder: 1
Sportkläder: (Sport-BH,sport-linne,thights)
Solskyddsfaktor
Solglasögon
Regnkläder(Regnjacka)
Kamera
Laddare:(Kamera, mobil,datorladdare+ extra laddare)
Adapter
Block att skriva på + penna
Sjukförsäkringskortet
Strumpor:8st
Pyjamas
Hatt:1
Tandborste+tandkräm
Tröjor(lång ärmade):1
Bodymist/parfym
Våttservetter
Klänning:1
Deo
Shampoo+balsam
Bok:1-2
Hörlurar
Bandeu: 1
BH- 3-4st
Mindre hand-handuk:1
Toffsar:5st
Sminkborttagning
Ansiktsvatten
Bodylotion
Mens-saker
Påse till blöta badkläder
ABC-guiden
skavsårsplåster
Smink
Tops,pads
liten spegel
Torr-shampoo
Present till värdfamilj

Kommentarer

Postat av: nora

Publicerad 2015-05-25 18:31:40

haha ångrar att jag ska till Spanien på språkresa, skulle ha valt England som du, eller visst valde du det??

och vad ska du ge till din värdfamilj? :D

Svar: haha ja, jag valde England. Och jag vet inte , men jag ska typ vänta och se för jag får ju reda på vem min värdfamilj är minst en vecka innan så. Vad ska du ge din haha? :)
♡Petra♡

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Ny blogg: http://nouw.com/petramallfors/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela