petramallfors.blogg.se

28/2

Publicerad 2016-02-28 18:38:22 i ♡Allmänt♡,

Helgen har spenderat med att inte göra så mycket, jag har mest sovit vilket verkligen har behövts. Imorron så är det ingen skola, för jag har äntligen sportlov! Dock så måste jag jobba ikapp en del matte så ett lov utan plugg blir det inte direkt. Jag ska dock försöka passa på att träffa en del kompisar också.
English:
This weekend I haven't done that much, just mostly sleeping which I really needed. Tomorrow I don't have any school because I finally have holiday! I need to catch up on some maths though, so there won't be a holiday without studies. But I'm also going to try to meet some of my friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Ny blogg: http://nouw.com/petramallfors/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela