petramallfors.blogg.se

Brighton dag 9

Publicerad 2015-06-23 17:32:50 i ♡Språkresa Brighton 2015♡,

Igår regnade det en hel del, så vi som inte hade köpt till "Jungle Rumble Adventure Golf" fick helt enkelt fritid på eftermiddagen. Och större delen av den tiden spenderades i shopping centret och på starbucks, dock så köpte jag bara två presenter till min lillebror. På kvällen hade vi sen STS photo quiz, där vi skulle springa runt i en timme och ta bild med lite olika saker och vara kreativa.
 
 
Imorse hade vi lektioner, som igår på morgonen. På eftermiddagen så var det några som hade köpt till Brighton wheel, så vi andra fick fritid. Ikväll är det STS student party igen, och det ska inte vara på samma ställe där det har varit tidigare så jag hoppas att den nya klubben är bättre än den andra.
 
Jag har inte orkat fota något med kameran igår och idag så här är två bilder från vart jag sover, och lite fler bilder från London i Söndags.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Ny blogg: http://nouw.com/petramallfors/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela