petramallfors.blogg.se

2015 highlights pt1

Publicerad 2016-01-02 20:03:00 i ♡Allmänt♡, ♡Bilder♡, ♡Hundbilder♡,

Började 2015 med att äntligen köpa en systemkamera, som användes en hel del under året.
 
 
Fotade en hel del hundbilder.
Firade påsken med en del snö.
 
Träffade Hey Violet med Kristina innan vi skulle se 5 seconds of Summer i Globen i Maj.
 
Jag och Kristina spenderade en hel del tid med att fota resten av dagarna, som vi var i Stockholm efter konserten.
 
 
Hälsade på några valpar med faster.
 
Följde med på några hundutställningar och fotade lite.
 
Avslutningskvällen i 9:an. Jag tror inte att avslutnings kvällen hade kunnat bli bättre än vad den faktiskt blev.
 
Skolavslutningen i 9:an, det känns så länge sen nu, men det är ändå bara ungefär ett halv år sen nu.

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2016-01-03 21:27:08

åh så trevligt att du ville hänga på!! jag hör av mig några dagar innan så ordnar vi något!!
kram

Svar: Jadå :)
Petra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Ny blogg: http://nouw.com/petramallfors/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela