petramallfors.blogg.se

Brighton dag 11

Publicerad 2015-06-25 19:02:56 i ♡Språkresa Brighton 2015♡,

Idag har det alltså gått mer än halva tiden här i Brighton. Det känns som att dom här 11 dagarna har gått så sjukt snabbt och jag älskar verkligen Brighton. Igår så hade vi först lektioner och sen hade vi som  köpt band till att åka åk-attraktionerna på. Dock så är jag så himla höjdrädd så jag åkte inte allt men det var ändå kul. På kvällen hade vi STS crazy games vilket bara var i typ 47 minuter, och sen sa våra ledare att eftersom vi har sköt oss så pass bra så fick vi åka in till stan/piren eller hem så länge vi var hemma i tid.
 
Idag så hade vi lektioner och sen besökte vi royal pavillion, vilket inte direkt var min typ av grej.
Nu ska jag snart äta middag och sen ta bussen till Piren.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Ny blogg: http://nouw.com/petramallfors/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela