petramallfors.blogg.se

Smilla har fått sin placering!!

Publicerad 2016-03-18 19:51:00 i ♡Inför utbytesåret i USA♡,

Sen igår så har vi i "utbytessquaden" hypat jättemycket eftersom vi kände på oss att Smilla hade fått värdfamilj, hon hade nämligen 2 missade samtal från sin kontakt person på explorius kontoret. Så, idag fick Smilla "the call" och hon ska till..... Spokane, Washington!!
 
Så hittils i "utbytessquaden" så är det jag(Wauseon, Ohio), Lovisa (Wilmington, North Carolina) och Smilla (Spokane, Washington) som har fått våra placeringar. Vi alla har på ganska olika ställen och våra värdfamiljer ser ut på helt olika sätt, så vi kommer verkligen ha olika upplevelser under vårar utbytesår! :)
Så nu väntar jag bara mest på att FridaNora E (Och Nora K)ska få sina placeringar!
 
Imorron så ska jag, Smilla, Lovisa och Frida luncha i Skellefteå(eftersom jag har tävling där imorron). Så vi kommer att ha en heeel del att prata om!:)
 
Tänkte passa på att länka till de utbytisar(som har bloggar) som fått sina placeringar:
Lovisa :North Carolina , Smilla :Washington, Ellen :Wisconsin, Erica :Michigan, Sofia :Michigan,
Tess :Minnesota, Siri :South Dakota, Vanessa :Pennsylvania.
((Sen så finns det en lista med en massa länkar till många fler utbytesbloggar i sidomenyn.))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Ny blogg: http://nouw.com/petramallfors/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela