petramallfors.blogg.se

Brighton dag 16

Publicerad 2015-07-01 18:46:43 i ♡Språkresa Brighton 2015♡,

Igår hade vi "STS world championship" vilket bland annat var när man hoppar i en sopsäck(minns inte vad det kallas),  på kvällen hade vi sen STS student party vilket var helt okej.
 
Idag åkte vi på morgonen till Devil's Dyke, vilket är en plats med helt enkelt bra utsikt. Men förutom att ta bilder och kolla på utsikten så fanns det inte direkt något att göra där. Ikväll har vi STS trade game och de som har köpt till ska köra mini-golf, men det ska jag inte göra.
 
Jag kan inte riktigt fatta att vi ska hem på redan om 4 dagar, det känns som att den här tiden har gått så himla snabbt och jag önskade att jag hade kunnat stanna längre, för jag älskar verkligen denna stad.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Ny blogg: http://nouw.com/petramallfors/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela