petramallfors.blogg.se

Brighton dag 19

Publicerad 2015-07-05 00:47:58 i ♡Språkresa Brighton 2015♡,

Dom senaste dagarna har gått så snabbt, och det har inte sjunkit in att jag faktiskt ska åka hem till Sverige imorron. Idag hade vi London shopping och jag är glad att jag inte ens har en hel pund kvar(i kontanter) nu.
Jag vill inte åka hem, för dessa dagar har varit så sjukt roliga och det känns som att inget riktigt kan toppa det.
 
I fredags spelade vi lazer zone och jag kom näst sist haha. På morgonen den dagen fick alla ett block där man kunde be sina kompisar att skriva något litet, vilket var jätte kul att läsa sen. Sen så har vissa också skrivit  lite på min ryggsäck så det är helt enkelt något man kommer att ha kvar.
 
Nu måste jag helt enkelt fortsätta packa så bye.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Ny blogg: http://nouw.com/petramallfors/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela