petramallfors.blogg.se

Little Mix på grönan

Publicerad 2015-07-27 19:29:42 i ♡Allmänt♡,

I lördags så var jag och såg när Little Mix uppträdde på grönan.
 
Jag köade från ungefär 13 så och sen hade jag också ganska mycket tur och hamnade ganska nära scenen, vilket var något som jag verkligen ville, eftersom man verkligen ser artisternas ansikten på sina egna ögon. Little Mix repade lite innan vilket de andra artisterna också gjorde, dom körde igenom Black Magic tre gånger. Sen så körde dom även Black Magic på genrepet. Så jag såg dom köra Black Magic hela 5 gånger. Så jag var väldigt nöjd, även om det var kallt och spöregnade.
 
Sen så uppträdde ju också Zara Larsson som är min favorit artist av svenska artister faktiskt, så det var så himla bra på sommarkrysset.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(alla bilderna är tagen med en enkel kompakt kamera.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Ny blogg: http://nouw.com/petramallfors/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela