petramallfors.blogg.se

Brighton dag 5

Publicerad 2015-06-19 18:12:09 i ♡Språkresa Brighton 2015♡,

Igår så hade vi tresure hunt på morgonen. Tresure hunt är när man ska hitta olika typer av saker och visa för ledarna. Vi skulle t.ex. ta med oss en EF student till ledarna, och filma/ta med en stranger som skulle göra 10 pushups för oss haha. Sen hade vi lite fritid så jag och några andra var i shopping centret tills vi behövde gå, men vi gick lite fel så vi skulle egentligen ha kommit 3 minuter försent till första lektionen, men som tur var så hade dom inte börjat än.
På kvällen hade vi ett till STS student party, och det var roligare än förra gången. Men det är stelt ibörjan eftersom jag antar att ingen riktigt vill vara den som börjar att dansa först haha. 
 
Idag gick vi på morgonen till Brighton museum, jag har blivit ganska ointresserade av museum men vi behövde bara vara där i ungefär en halv timme. Sen så hade vi fritid så jag, Wilma och Emelie gick först och åt vår lunch vid churchill square, sen gick vi runt i shopping centret ett tag innan vi skulle börja gå till våra lektioner som är på Clarendon center. 
Just nu är jag hos värdfamiljen och ska äta middag om ungefär en timme. Klockan åtta ikväll(brittisk tid) så har vi STS club evening i någon park med alla andra STS studenter, så det kommer nog bli rätt kul.
 
Jag har inte fotat något idag eller igår med min kamera, så här är fler bilder från i onsdags på Brighton Pier.
 
 
 
 
 
På piren så står det adjö på olika språk, och well jag hittade det svenska så well haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Ny blogg: http://nouw.com/petramallfors/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela