petramallfors.blogg.se

Helgen 2-3 Oktober

Publicerad 2015-10-07 19:27:29 i ♡Allmänt♡, ♡Bilder♡, ♡Språkresa Brighton 2015♡,

I fredags så tog jag flyget till Göteborg för att gå på STS reunion på lördagen. De flesta som jag kände skulle åka med en buss som kom direkt till reunion och åkte tillbacka direkt efter reunion. Så jag spenderade lördagen(förutom kvällen) och söndagen med att shoppa, även om jag tycker att Göteborg har ganska tråkig shopping.
 
Själva reunion var helt okej, det var kul att det var väldigt många från språkresan som var där, men det var jobbigt att det var ganska mycket ljud, man kunde liksom inte höra sina egna tankar riktigt, och ibland så kände jag mig bara så sjukt obekväm. På reunion kändes det mesta ganska kaos, det hade varit mycket bättre om man istället hade kunnat prata med alla och bara ta det lugnt istället, men ja. Det var dock kul att se De Vet Du och det kändes som att hela stämningen blev mycket roligare under och efter det.
Önskade dock att man hade kunnat prata mer med alla, eftersom man ändå inte hade träffats sen Brighton. Men ångrar dock verkligen inte att jag åkte ner till reunion.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Ny blogg: http://nouw.com/petramallfors/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela