petramallfors.blogg.se

Fika med blivande utbytisar ♡

Publicerad 2016-02-26 20:19:00 i ♡Allmänt♡, ♡Inför utbytesåret i USA♡,

Igår fikade jag med Frida, Alicia och Nora, och pratade om USA och min och Alicia's placeringar(hon ska till Michigan och en liten stad som heter Holton) men även allt möjligt. Och det var verkligen mysigt.
Jag hade faktiskt inte träffat Alicia något alls innan,men Frida har jag träffat 2 gånger innan, och Nora har jag känt sen vi var typ 9 år så. 
 
Nästa helg(inte den här helgen) är det äntligen dags för nästa Get Ready i Luleå och jag längtar verkligen till att äntligen få träffa Smilla och Nora E igen, vilket kommer bli så kul! (Lovisa kunde inte komma på mötet, så det är tråkigt men,men.)
English:
Yesterday me, Frida,Alicia and Nora meet up and had a swedish "fika". We talked about the U.S. and my and Alicia's placements(She is going to Michigan and a small town called Holton.), but also about other things. It was really cosy.
I actually haven't met Alicia before at all so, but I've met Frida twice before, and I've known Nora since we were like 9 years old so.
 
Next weekend(not this weekend) it's finally time for the next "Get Ready meeting" in Luleå, and I'm really looking forward to meet Smilla and Nora E again, It's going to be so funny! (Lovisa can't come to the Get Ready meeting so that's sad but well.)

Kommentarer

Postat av: fairyland surprises

Publicerad 2016-02-26 20:21:50

Espressohouse är nice! hoppas du har en bra fredag

Svar: Ja det är det verkligen, Tack detsamma! :)
Petra

Postat av: Joanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom

Publicerad 2016-02-26 20:29:21

mumms

Svar: Ja :)
Petra

Postat av: Veronica Wallgren

Publicerad 2016-02-26 20:40:55

Vad mysigt och spännande!

Svar: Ja, jag längtar verkligen! :)
Petra

Postat av: Felicia

Publicerad 2016-02-26 20:59:52

Gott :)

Svar: Ja :)
Petra

Postat av: Sarah

Publicerad 2016-02-26 22:30:25

Va gott me paj :)

Svar: Ja, jag älskar dessutom blåbärspaj med vanilj sås, det är verkligen en favorit! :)
Petra

Postat av: aljohanssn.blogg.se

Publicerad 2016-02-28 15:13:43

<3

Svar: <3
Petra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Ny blogg: http://nouw.com/petramallfors/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela