petramallfors.blogg.se

6/1

Publicerad 2016-01-06 17:27:00 i ♡Allmänt♡, ♡Bilder♡,

Vaknade 10:50 idag av att mitt alarm gick, och kände mig extremt trött(?) typ lika trött som jag brukar känna mig när jag vaknar 06:45 vanliga skoldagar hahah. Jag får väl ta och försöka vända tillbaka dygnet lite innan nästa vecka. 
 
Dagens plan var att jag skulle gå på stan med Hanna, men när vi träffades på stan, så insåg vi att det bara var Åhlens och fiken i stan som var öppna, så det slutade med att vi gick några varv inne på Åhlens medans vi väntade på att våra bussar skulle gå istället. Det är/har varit -25 idag så vi kände inte direkt för att stå ute och vänta hahah.
 
 
Bilder från förra veckan vid stugan.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Ny blogg: http://nouw.com/petramallfors/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela