petramallfors.blogg.se

17/3

Publicerad 2016-03-17 15:13:00 i ♡Allmänt♡,

Dom senaste dagarna har bestått av att plugga en hel del samhälls, svenska och kemi(och även lite matte). Imorron så har jag mitt kemiprov, och på onsdag har jag matte prov, så det kommer inte vara så jätte mycket fritid nu innan påsklovet börjar.
Annars så har jag inte gjort så mycket förutom att vi hade friluftsdag idag, som var tänkt att vi skulle gå på isvägen, men pågrund av att det är så mycket slask så fick vi gå runt kring stan bara. 
 
På lördag så har jag tävling i Skellefteå(som för övrigt är min sista tävling), och innan det så ska jag passa på att träffa Lovisa och Smilla. (och ev. kommer Frida också följa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Ny blogg: http://nouw.com/petramallfors/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela